Make it easy on me.


Tjatja poolers. Händer inte så mycket i mitt liv för tillfället. Har käkat lassange, pastasallad, tittat på tillbaka till vintergatan(älska), Oc, och så har jag upptäckt världens bästa sida och ett mycket trevligt band. Sidan kallas zumiez & bandet kallas The Shins för er som undrar. Pratar även med min buddos på msn, fast dem är rätt inne i the kooks så jag slutade lyssna för ett tag. Fast iofs så lyssnar man inte på msn, man tittar, så jag slutade alltså titta för ett slag. Hade tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll så att jag sover ut ordentligen inatt och kan pallara iväg till skolan imorgon. För det är inte vilken dag som helst inte, det är Hannas tandläkardag, men framförallt Alice 15 årsdag! Kan inte kalla hennes fjortis länge till alltså. Sorligt nog, men nu kan vi iaf köpa engeridryck tillsammans. & cykla förbi utanför polishuset utan hjälm. Och så är vi ju båda byxmyndiga, fast det behöver vi kanske inte göra tillsammans, för då blir det hela väldigt äckligt. Ok, förlåt vi släpper det. Nu ska jag fortsätta lyssna på mitt kära band här. Kanske käka en banan, bara för att göra Elin glad? Vi får väl se. Ciaoooo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0