Louis tomlinson style.


Måndag idag igen. Åh fy att de kommer varje vecka, men samtidigt så tror jag att jag gillar dem ganska mycket. Vi börjar väldigt sent och har ett väldigt skönt schema på måndagar. Men det är väl just att det är själva måndagen som är jobbig. För måndagar är jobbiga, så är det bara. När jag kom hem var jag iallafall barnvakt till Melker i några timmar, han blev upphämtad vid 19 tiden. Sen dess har jag suttit här och skrivit lite grann på min novell. Pratar även med min buddosar på msn, de dampar för tilfället men det är kul. Ska nog lämna dem strax och ta och läsa lite musik, inför musikprovet imorgon. Inte speciellt kul men det behövs om jag vill bli godkänd. Körde förövrigt Louis tomlinson style idag som ni ser på min klädsel, sååå c00l. Men nu har jag inte så mycket mer att tillföra så vi hörs i framtiden. Ciaoooo potatoes.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0