Look after you.

Shasha bloggen. Dagen startade otroligt dåligt, var så jäkla trött och allt var bara fel. Hade en dålig hårdag, och hydag och kläd dag osv. Men jag traskde iväg till skolan och fick veta att både svenskan och franska var inställd. Så otroligt skönt. Det betydde alltså att vi hade hål mellan 9.40 & 12.05 så jag, Meli och Hannibo traskade hem hit och käkade lunch osv. Sen hade vi hk, lk och kt. hahha älskar mina förkortningar. Och sen slutade vi iaf. Sen dess har jag bara gjort ingenting. Skulla ha puggat men jag orkade inte. Så måste ta tag i det nu. Hanna skulle även ringa mig om några minuter, så vi får väl se vad jag hittar på ikväll. Jaja vi hörs. Caiooo.
/Frida

Bild från London.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0