Kiss me.

Tjabba tjena hallå. (Vi säger så). Somnade vid halv 2 igår, satt uppe och tittade på Elin och hennes kompisar som gjorde en twitcam, ahhah det var skitkul. Men iaf, sen vaknade jag av att min telefon ringde vid 10. Sen dess har jag suttit där, har bara klätt på mig. Ska strax käka frukost också. Sen kommer Alice hit vid 2 tiden. Får väl se vad vi hittar på, vi ska iaf vara i kyrkan vid 17 tiden. Där vi även sover, och sen har vi konfirmation imorgon. Måste börja packa strax också, måste ha med madrass och hela köret saateee. Men annars gör jag inte så mycket, lyssnar på lite musik, bytte nyss pb på fb. (hej tönt). Sen har jag skrivit på min novell osv. Måste äta fruksot nu, mår skit illa. Så vi hörs. Ciaooo.
/Frida

Bara för att det är min nya profilbild...

Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

Hehe det var kul att du titta :') <3

2012-03-05 @ 13:47:48
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0