Keep talking.


Onsdag idag, även directioner dagen. Är tyvärr på världens sämsta humör och har en hel drös med prov och läxor. Är så jäkla trött och orkar verkligen ingenting. Skulle behöva sova i ett x antal timmar men min kväll är redan uppbokad. Har praktiskt hk imorgon så ska strax laga mat till familjen, måsta öva. Har även franska redovisning imorgon som kan ta sig. Allt med skolan kan ta sig för tillfället. Jag orkar inte. Har även dans ikväll, men det kan kanske behövas för att bli av med min ilska. Ni kanske har märkt att jag är på dåligt humör? Ska inte ta ut det mer på er nu så vi får höras när mitt liv är stabillare, hahaha. OK, bye.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0