If I'm louder, would you see me?

Hejsan! Det var ett tag sedan sist, det må jag säga. Har ingen ursäkt att komma med... Inte ens en dålig en. Jag är helt enkelt Sveriges (om inte världens) sämsta bloggerska! ...Men det är ok.
Nu är det ju påsklov förresten! Känns bra, men inte så där otroligt bra som det annars brukar göra. Ska inte göra något speciellt under lovet, förutom att åka till Stockholm och storshoppa vilket jag är lite taggad inför. Men, en sak som är alldeles förträffligt med påsken är att då inser man hur kort tid det är kvar av terminen. Snart är det sommar igen! Å, så härligt... Och den kommande sommaren blir förhoppningsvis bättre än den förra! Usch. Sommaren 2011 var vidrig, men nu är det bättre tider! Ska nämligen till Grekland i sommar, vilket är det enda som verkligen är inplanerat hittils, och det ska bli alldeles underbart! Älskar hotellet och läget där vi ska bo. 10/10.
Orkar ärligt talat inte säga något om dagen, eftersom den var så otroligt värdelös. Ingenting speciellt på schemat. Det är upp till Alice och Frida om de tänker dela med sig av något skoj, men jag har inget att komma med för tillfället. Tack för mig. /Hanna.
Den enda höjdpunkten under sommaren 2011, Gotland.
Tänkte jag ska börja slänga in bilder som jag tog under tiden jag var där nu den kommande veckan eller så för att drömma mig bort till sol och bad, som snart är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0