I feel like dancing.

Tjena. Sitter i min soffa och dricker en energi dryck som mamma hade med sig hem till mig. Tack,tack tack. Precis vad jag behövde just nu. Rättså skön dag i skolan ändå, vi fick tillbaka matteproven och till min förvåning så var jag godkänd. En stor lättnad. Hade tillochmed en bit över godkänt. Annars, så var det mest chillpill lektioner. Sista lektionen, franska var inställt. Så jag traskade hem och satte mig och pluggade i någon timme. Så nu kan jag franska läxan, SO provet och det mesta i musiken. Komer säkert glömma bort det men kan iaf en del. Annars händer inte så mycket, ska på streetdance lite senare. Känns som att det var ett tag sen nu, så det ska blir skönt. Annars ska jag bara chillpilla. Så vi hööörs. Ciaoo.
/Frida
pic.twitter.com/8CaEDaDw
Blöt hund<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0