Hey you, don't give up.


Gick och la mig förtidigt igår och vaknade alldeles för sent idag. Åt mig en lång frukost och tog sedan fram mina kemi böcker. Sen satt jag med dem till klockan 1700 tiden. Gjorde en pakt med mig själv att inte röra min dator på hela dagen, och det gjorde jag inte heller. Men hade däremot lust att riva sönder mina böcker och typ äta upp dem. Det var ungefär i det tillfället som bilden över också togs. Har iaf lagt unden kemin för idag, även fast jag inte kan det, men samtidigt så vad gör det om 100 år? Sitter och garvar åt Liam för tillfället. Han är så tråkig på twitter att det blir roligt. Men ska inte uppehålla er dyrbara tid mer, så vi hörs imorgon. Måndag, gå och skjut dig eller något.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0