hata, hata, hata, HATA kemi!

Har nu suttit ca.7 timmar med kemin idag borde plugga ända tills imorgon bitti för kan fortfarande inte ett skit. Det är typ första gången jag verkligen har satt mig ner och pluggat på kemin sen vi fick reda på att vi skulle ha prov typ 3 veckor sen.Har även kommit på under dagen att jag inte kommer ihåg vilken dag jag ska till sjukgymnasten vilket är ett litet problem, brukar få en lap med datum på men fick inte det denna gång så vi får se hur jag lyckas komma på vilken dag och vilken tid det är. Men nu ska jag ta och skriva klart min novell, sen blir det duschen, mer kemi plugg och sen sängen! /Alice

chatting up with these babessssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0