Förlora allt & börja om.

(Titta så otroligt cool jag var i somras, herregud.)
Mitt humör är på topp idag! Kan antingen bero på att SO provet vi skrev gick väldigt bra. Det kändes så iaf, sen får vi väl bara vänta på resultaten. Det kan också bero på att vi slutade 20 minuter tidigare, eller att jag insåg att jag hade cykel och slapp gå hela vägen hem. Eller framförallt det fina vädret som vi har ute nu. +13 grader och sol i mars, det är ovanligt Sverige. Men även riktigt jäkla bra. Ligger här i min säng och planerar att gå iväg till köket och göra tacos till mig själv. Eftersom att pappa står och lagar lax, som inte är det bästa för mina smaklökar. Tacos däremot, ni har hört det förut och ni får höra det igen. Vi är en bra kombination, tacos och jag. Hade tänkt att ha en pluggfri kväll och bara softakofta, men sen insåg jag att jag har ett jätte, mega, super fint kemi prov som infaller nästa måndag. Har även hemkunskapsprov på torsdag som jag borde öva på, och även utvecklingsamtal imorgon som skrämmer mig lite grann. Menmen det tar vi då. Nu ska jag göra någe rolitttt. Ciaooo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0