Don't talk about it.


Har haft en jätte mysig kväll tillsammans med min älskade släkt. Den är så mysig. Har lekt med min plutt, och käkat i mängder. Åh, så mätt jag är. Sitter för tillfället och pratar med Hanna om utlandsemstrar och sånt. Hon ska nämnligen till Grekland i samma veva som jag åker till Turkland. Åh, gud så jag längtar efter ledighet. Och sol & bad. Men, imogron är det måndag igen. Fy. Är en fullsmockad skoldag, sen ska jag vara barnvakt till Melkus, och sedan måste jag plugga musik typ hela kvällen eftersom vårat musik prov infaller på tisdag. Förhoppningvis sista nu innan påsklovet. Vi håller tummarna för det. Men nej, nu ska jag rulla vidare. Vi hörs vänner. Ciaoo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0