19. Något som verkligen gör dig glad.



Något som verkligen gör mig glad? Hm. Jag kan säga såhär; När jag är som lyckligast är det sommar ute. Jag har inga läxor, inga prov, inga tider att passa, inga gränser, inga regler, inga krav. Jag kan bara umgås med mina vänner när jag vill. Träffa min släkt, umgås med mina familj. Shoppa, äta, fika tsm med mina nära och kära. Vara uppe hur sent som helst och bara käka onyttigt och prata massa strunt med mina bästa. Jag kan sova hur länge jag vill på helgerna. Och jag kan lyssna på musik dygnet runt. Framförallt 1D. Så om man ska sumera det, så måste jag väl säga att det är helt enkelt när jag inte har några krav. Utan när jag bara kan leva och göra det jag älskar.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0