17. Något som bekymrar dig.


(Bilder från arlanda)
Skulle ha gjort den här igår men det blev inte så. Någon som bekrymrar mig, hm. Det är väl egentligen angående 1Ds fans. Alla nya fans som kommer nu, och har gjort de senaste månaden. Eftersom jag själv har vart med sen i somras så känns det verkligen som att det har ökat med så många fans nu som inte alls är lika dedicated liksom. Chansen blir bara mindre&mindre hela tiden , att få chans att prata med dem osv. Det känns verkligen inte kul, och jag kan faktiskt bli ledsen på riktigt, och gråta pågrund av det. När jag, Alice och Hanna hade vart på arlanda hade vi värsta deppeftermiddagen för att vi insåg att det var så liten chans att få prata med dem. Och att Sverige är så lyckligt lottade, vilket leder till att så många blir fans. Det är tråkigt för oss fans, men roligt för killarna.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0