Writer's Block

Hej vänner! Kanske dags för mig att uppdatera? Mm, kanske. Jag tänkte att detta skulle bli ett lite mer muntert och positivt inlägg än de vanliga gamla gnälliga, sarkastiska eller allmänt flummiga små hälsningarna jag skriver till er. Så, jag tänkte börja med att berätta om allt det positiva som har hänt under dagen... Vilket är... Öh. Ja. Jag har tagit det lugnt, skulle man kunna säga. Och det är väl skönt, kanske. Jag har suttit och rullat tummarna och funderat. Himla trevligt! Öh. Och så har jag tittat på Amelie från Montmartre! Ja! Älskar den! Så det är ju positivt. Audrey Tautou är så himla söt... Fast det verkar som om hon är den enda kompetenta franska skådespelerskan nu för tiden? Hur som helst, det var roligt att se filmen igen. Det var ett tag sedan! Vad mer finns det att berätta? Inte mycket som slår mig för sekunden... Om ni är intresserade så testade jag sådana där majsbågar (?) tidigare idag. Har sett att bebisar tuggar på sådana, så när jag fick syn på dem i skafferiet var jag bara absolut tvungen att testa! ...Det var äckligt. Typ som att tugga på plast. Uek. Fast bebisar tuggar ju i och för sig på plast, i sina nappar, exempelvis. Bebisar tuggar ju på i princip vad som helst, så... Nej tillbaka till poängen med det hela... Det är inte värt att testa, för er som funderat på det. Men nu ska jag sluta, innan det blir så där jobbigt tjockt och maffigt igen, som jag lovade er att undvika sist vi hördes! Tror jag ska släpa mig in i köket och baka en kaka av något slag, och sedan äta upp halva själv, så att jag kan somna med en riktigt fet dos av ånger! /Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0