I follow rivers

Halloj! Idag var den sista riktiga skoldagen. Härligt! Imorgon ska vi till fjällnora. Inte fullt lika härligt, men jag står ut. En dag att bara vara och umgås med klassen sitter aldrig fel.
Frida har ju berättat det mesta om dagen, redan, så jag tänker inte gå igenom den nu. Inget speciellt hände direkt, ändå. Trevligt på Hkn i alla fall, då vi spelade mat-jeopardy! Mitt lag vann, så klart. Jag var ju med. Ha-ha! Jag bara skojar! Emelie, Alex och Emma var nog de större anledningarna till att vi vann!
Nu gör jag i varje fall i ordning mig för att gå och titta på mammas konsert tillsammans med Bettis! Det blir nog bra! Ska sedan handla lite matsäck inför morgondagen. Klarar mig nog inte på tom mage där borta! Au revoir! /Hanna

En kvällsbild på det vackra Kreta! Längtar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0