Sveriges nationaldag.


Ligger här i min soffis och funderar på livet. Är i matkoma och har sådär lagom ont i magen. Dagen har jag spenderat hemma hos min kusin, som fyller 20 imorgon. Vi firade henne och fikade å så. Jätte mysigt. Har precis tryckt i mig en kebab rulle, därav matkoman. Har även kikat på lite Gossip girl, men har för tillfället en paus. Lyssnar på musik, för tillfället Nicki Minaj. Förvånande va? Mer än så händer inte i mitt liv. Ska göra ett födelsedagskort till min moder som fyller år imorgon, sen ska jag väl sova. Skola imorgon igen, fan. Aja, bara 6 dagar kvar till sommarlov. Å 10 dagar kvar till Turkland. Yesyesyes x8.
Btw, grattis sverige på national dagen, wehooo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0