Street lights light up my shame

Hej! Lite segt med bloggningen idag eller vad säger ni? Antar att både Frida och Alice är i full gång med förberedelser inför skolavslutningen imorgon! Var nere på Gränby C idag igen, denna gång utan Emelie tyvärr. Frida fick sin make-up rådgivning gjord, och jag fick ögonbrynen fixade. Emma totalpanikade över allt hon skulle göra ikväll. Haha! Önska henne lycka till. Det var säkert ett tjugotal saker hon skulle förbereda! Trevligt hade vi det i alla fall.
Imorgonbitti ska jag vara hos Frida vid 7-tiden. Får se om sömntutan har vaknat ur sin morgonkoma då! Sedan kommer Emma över, och vi ska fixa oss lite tillsammans! Ska vara i skolan redan 8, eftersom jag ska sjunga med kören och även spela bas och köra i ett annat nummer! Roligt, roligt, men trött kommer jag allt att vara! Äsch. Jag klarar mig nog. Har ju ett helt sommarlov att ta igen sömnen på! Weeha! /Hanna

Supervackra Frida efter sin make-up rådgivning! Hon är ju en riktig naturlig skönhet,
men till fest kan det ju vara roligt att spexa till lite med läppglans, ögonskugga och rouge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0