Save your day.

Tjenamors! Har vart en hääärlig dag idag, alltså. Väcktes av Emma vid 10, vi hade förvörigt en väldans härlig kväll igår. Vi fastande framför teven hela morgonen. Kikade på allt ifrån Life of Ryan till Sjunde himlen. Det var härligt. Sen städade jag mitt rum, tog en dusch och tömde diskmaskinen å efter det traskade jag iväg till kyrkan. Och där har jag spenderat resten av min kväll. Vi hade spa, målade naglarna, åt jordgubbar å hamburgare och hade det mösigt. Sen sjöng vi även, och dansade till Euphoria. Ellen&Frida teamwork, alltså. Kom hem vid 10 tiden, och har sen dess packat väskan till imorgon. Då jag sticker iväg till Turkland, men innan dess ska jag iväg till kyrkan (IGEN) och delta i Ellens konfirmation. Det blir säkert braaaaa. Vi hörs imorgon, hoppas jag! Annars hörs vi om en vecka då jag landar i sverige igen. Tyvärr är det problem med blogg.se appen så kan icke blogga från Turkland. Men Alice ska nog hålla bloggen igång nu när jag och Habba är på uppdrag. Vi hörs, PUSSISNUSSE.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0