Oh how I wish that was me.


Måndag idag, fyyyy. Somnade alldeles försent igårkväll, och var alldeles för trött imorse när jag vaknade. Men som tur var, så hade vi en väldigt lugn dag. Betygen är satta, och vi plockade bara med lite strunt hela dagen. Fick tillbaka betygen i SV, SO, ENG Å BILD. Är ganska onöjd med mig själv, men det är mitt eget fel så. Efter skolan hängde jag i Emmas soffa tillsammans med tha Emo hersjälv. Sen åkte jag iväg och kikade på Ellinor showgrejs liknande på hennes skola. De sjöng, spelade å dansade å var jätte duktiga. Fikade även där, (ovanligt) å sedan åkte jag hem. Har lagt fram kläder till imorgon (tönt) och packat min väska till imorgon. (megatönt) Annars händer inte så mycket i mitt liv. Har världens huvudvärk och är riktigt Gossip girl sugen, så hejdå världen.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0