NIALL TAKE YO SHIRT OFF


Typ så här ser jag ut at the moment.
Måndag var det idag ja, 18 juni till och med. Var uppe tidigt idag med, åkte med pappa i till stan och gjorde slut provet för moppe kort klarade det, så pappa bokade tid på trafikverket, imorgon! Så jag ska ta och hardcore plugga tills imorgon klockan 11! Gud panikar lite över att jag inte ska klara det men förhoppningsvis går det! Och sen har jag moppekort, bitches! YEAAAH! Sitter dock och kollar på Nialls och Josh Twitcam och Josh läste min tweet kjhgfdsadfgja, asså hahahah jag bah: NIALL TAKE YO SHIRT OFF och så läste Josh (deras trummis) det, AAAAHHHH LIFE MADE! Nej okej nu ska jag sluta munbajsa om massa grejer, ha en fortsatt bra måndag. /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0