Moppe kort på G

Normala klubben...
Började dagen med en ångestattack för att jag vaknade och inte kude andas, hoppade sedan in i duschen, som tog alldeles för lång tid. Fick skynda mig på med kläder, smink och nån typ av frukost. Bar sedan av till kyrkan där jag åt lunch och hade det mysigt. Drog mig sedan in till stan för att övnings köra i trafik. Vilket gick riktigt bra. Stolt över mig själv och hur bra det gick! Sedan fick jag även uppkörningstid imorgon, så då gäller det. För om jag sätter det så är det bara teori provet kvar och sen om jag klara det har jag KÖRKORT FOLKET! Fy faen så skönt det kommer bli! Nog prata om det, ska nu sätte mig och göra 3 test prov som man måste gjort innan teoriprovet. /Alice

Kommentarer
Postat av: Alex

Kan varna dig om att det för mig i varje fall var ca 2 månaders väntetid för att få skriva slutprovet här i Uppsala... :/ Så kolla om du ska iväg någon annanstans i vårt avlånga land om det är bättre att skriva där. Själv ska jag göra det i Luleå på tisdag :)
Lycka till Alice!! <3

Svar: Jag vet, det är sanslöst, men pappa kollade och det gick fort att få tid i gävle och sen finns det ju precis vid stationen i stockholm så det finns ju över allt här i närheten. Tack detsamma Alex! <3
thosefiveboys.blogg.se

2012-06-14 @ 22:41:34
URL: http://everythingaboutalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0