Gossip Girl.

Vaknade ganska tidigt imorse av att jag hade kramp i benet. Men lyckades somna om tillslut. Låg kvar i sängen jätte länge tills Emma smsade mig. Tog en promenad med henne och pratade lite grann. Har vart på jätte dåligt humör hela dagen. Har bara varit så himla sur, och det har förstört hela min dag. Har därför legat inne framför Gossip girl hela eftermiddagen. Åt precis grillat, så gott. Mamma är inte hemma ikväll, och pappa har några kompisar här. Så jag ska väl avlägsna mig och slå på ännu ett avsnitt av Gossip girl. Imorgon ska jag till kyrkan, annars ingenting planerat. Vi hörs när vi hörs. Hejdåååååå.
/Frida



Deras vänskap.

Kommentarer
Postat av: Hanna

GUD JAG ÄLSKAR DEM SÅ MYCKET ATT JAG MÅSTE KOMMENTERA MIN EGEN BLOGG!!! Deras vänskap är att dö för

2012-06-09 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0