Fan, fan, fan!

Asså haha, ibland orkar jag inte med mig själv...
Tisdag idag va? Tror det. Har redan börjat tappa bort vilken dag det är.. Var ju iallafall iväg till trafikverket för att göra teoriprovet, och gissa vad!?! Jag hade ett ifrån godkänt! Jorå, så kul morgon hade jag, grät lite in public för att jag vart så sur och besviken på mig själv, men turen är iallafall lite med mig och pappa fick en ny tid imorgon. Så fan om jag inte klara det imorgon komer jag typ bryta ihop och sätta mig i ett hörn och aldrig mer se ljuset. Okej kanske inte fullt så illa men nästan. Sen iallafall så åkte jag upp till gränby och åt lunch med mamma, tog HPV vaccin för andra gången gjorde jag också. Sen kom pappa och hämtade mig, kom hem skulle börja hardcore plugga, började plugga men somnade med boken i  handen och sov i 2 timmar. Närjag sen vaknade läste jag igenom boken och nu ska ja plugga ännu mer, wihoo..
Hoppas att ni iallafall har haft en bra dag! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0