Electric feel

Ayo! Hoppas ni alla har en fin nationaldag! Det har i alla fall jag haft... Typ. Jag är väl tvungen att säga det i vilket fall, eftersom det är min moders födelsedag idag. (Grattis mamma!) Hennes sida av släkten var här. Jobbigt när alla ska trängas i vår lilla lägenhet, men det fanns mat i alla fall. För övrigt så exploderade min mobilladdare idag?! Trodde jag skulle dö. Den var nämligen lite halvtrasig, men jag ignorerade det och försökte dum som jag är ladda mobilen ändå. Jösses.
Jag tänkte också så här att när jag ändå bloggar för en gångs skull så kan jag väl berätta om andra planer för veckan! På lördag så ska jag nämligen ränna i Stockholm med pappa och även Åsa, hans nya flickvän. Har aldrig träffat henne förut, men har hört fina saker! Vi ska hur som helst söka efter en avslutningsklänning och några bikinis åt mig. Det blir kul. Åsa är nämligen väldigt modeintresserad och jobbar mot att kunna försörja sig på sina egna kreationer. Hon låter helt fantastisk, enligt mig. Bara att hoppas på det bästa! Annars händer inte så mycket förutom att det är avslutning på tisdag (Weeho!) och att jag åker till Kreta nästa torsdag! Gud vad härligt! Men nu ska jag äta lite fruktsallad som blivit över och sedan hoppa in i duschen! Ciao /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0