Wishing that you would just come a little closer.


Vill verkligen lära mig att åka en sånhär jävel, i framtiden.
Designen är ny, å jag är så glad över våra bieber biljetter. Ni förstår inte vilken glädje de kan ge, alltså. Farmor&farfar har precis åkt, vilket faktiskt var skönt. Hade ingen lust att vara social, så befann mig mestadels inne på mitt rum. Men vi åt jordgubbstårta, så jag närvarade ett tag iallafall. När jag ändå är här kan jag väl rekomendera Frida Amundsen. Ni har säkert redan hört talas om henne, men om icke så har ni missat någe. Hon har riktigt fin röst, hon. Kan även passa på att meddela att jag saknar alla mina pepsisar där ute. Det var alldeles för länge sen, sen sist. O, föresten. Ett meddeleande till mina bloggvänner > Ladda upp bilderna i 800px framöver.
Så, nu tänkte jag nog ta och gå. Houps, heops. Hejdå.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0