Voltage running through my skin.


Jävla söt bild på mig, alltså. Visar alla mina rätta sidor..
Hallådär! Har haft en fin dag idag. Pratade med min habbus i telefon i flera timmar mitt på dan. Har inte pratat med henne på flera veckor, så vi hade en del att prata om. Hon tycker förövrigt att jag har blivit lite hipster på senaste tiden. Peace, känner jag bara. Efter det fixade jag till mig och sedan åkte vi ut till min kusin som fyller 16 imorgon(idag). Grattis igen!! Där grillade vi och sådär. Fick även en 1D tidning av min lillkusin. Hon kom fram till mig och bah: "Här Frida! Jag såg den här i affären och tänkte på dig!" Så jädra gullig. Blev megaglad! Iallafaaalll, så hade jag en fin kväll. Morgondagen planeras i staden med mina saknade pepsisar. Låter riktigt bra i mina öron. Btw what's up with le väder? Seriöst, får panik av denna kvavhet. Arrrrrrrrgghhhhh. Sort your shit out, sommar'n.
Nej, nu ska jag släcka ner! Vi höreeeeees. Ciao bella!!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0