Med vänlig hälsning sur tjej.

Juste, blogga var det också ja. Gud så tomt det är här nu för tiden. Tragiskt. Men, vi skyller på att det är sommarlov. Dock inget sommarväder. Dagens väder har bettet sig värre än en bieber hater, typ. Snälla sol, vart befinner du dig? Okej, back to reality. Dagen har mestadels spenderats i soffan. Har inte mått speciellt bra så kurade ner mig i soffan med en film och slog igång One tree Hill. Grät lite också. Intalade både migsjälv och moder min att tårarna kom för att det var sorgligt på teven, men det var nog inte alls andledningen. Senare nu på kvällen har jag kikat på en franska film med min moder. Riktigt skum, men var ändå tvungen att se hur det slutade för den stackars tjejen till huvudperson. Morgondagen skulle ha utspelat sig i Stockholm men det visade sig att killarna inte kommer hit, så planerna ändrades till ännu en hemmadag. Fint liv osv. Nej, nu ska jag rulla vidare. Ciaooo!✌ /Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0