Let me love you.

001_large
Detta må vara jorden snyggaste kvinna. Alltså, ge mig hennes utseende.
Är typ såhäääääääääääääääääääääääär llite sugen på att blogga för tillfället. Har verkligen ingen lust meeeen here I am. Idaaaag har det hänt nada, zero, noll, null - Ingenting helt enkelt. Har legat och kikat på 90210, och varit onyttigt. Lyckades trycka i mig en pizza nu på kvällen. Som jag nämnde igår - jag kan inte vara nyttig. Nopeeessss. Ska alldeles strax släcka ner, för måste upp tidiggttt imorgon. Vi ska ut till öregrund och hälsa på några kompisar. Vi stannar där nån natt tror jag, men ska nog se till att blogga från mobilen. Dessvärre är mitt 3G nästan slut, så vi får väl se hur det blir med den saken. Har väl inget mer att meddela nu. SÅ. Haido.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0