Inside in, inside out

Tjosan! Sitter nu i Åsas fina lägenhet i Umeå. Tänkte jag skulle skriva en liten hälsning till er, eftersom jag aldrig riktigt gav er ett ordentligt farväl igår. Idag har jag suttit i bilen hela dagen. Dragit igenom Biebers nya platta ett par gånger också. Försöker lära mig ett par stycken inför konserten... De blir faktiskt lite bättre varje gång jag lyssnar, men jag är inte alls såld på många av låtarna, tyvärr.
Nu har vi precis ätit lite Sushi och skrattat ända till magarna slog knutar. Gulliga Åsa gav mig också två fina väskor. En söt i Tweed från Friis & Company (Väldigt fin till hösten) och en annan brun, som jag tyckte om just för att den var lite sliten och vintage. Typ Indiana Jones-stuk, fast mer sofistikerat.
Annars händer inte särskilt mycket här. Vi ska tjocka oss på lite kladdkaka med hallon och grädde om en stund. Sedan bara ta det lugnt och mysa hela kvällen... Och imorgonbitti bär det av mot Kalix! Vi får se när vi hörs igen! /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0