I'd climb the highest mountain and I'd sail across the sea 'cause baby for you I'd do anything.

HALLÅÅÅÅ MINA PÄLSKLINGAAAAR. Ok, skoja. Hej! Vaknade seeeeent imorse och förflyttade mig direkt till soffan där jag slog på några 90210 avsnitt. Sen smsade Melker (hans mor) mig och frågade om jag ville hänga med på picknick. Så jag drog på mig nåt vettigt och slängde upp håret i en knut, å 30 min senare var vi ute i Gamla Uppsala där vi slog oss ner, mellan två av kullarna. Vi fikade, pratade och busade lite med Melker. Han är så fin, min lille nuttis. Kom sedan hem och slog på ännu några avsnitt av 90210. Mina planer var att träna efter det, men hamnade istället i badet där jag fastnade i över två timmar så nu känner jag mig ren som en fisk. Typ. Morgondaaaaagen planeras i staden tillsammans med mina saknade vänner. Hhahahahah, Gud vad rolig jag är. Anor låttitlar och allt. HAHA ok, förlåt. Jag ska iallafall träffa Meli och Emma. Ska bli mysigt, + att jag får bota mitt shopping beroende. Meeeeeen nu ska jag nog sova, SÅ. PEACE. /Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0