Heart to heart

Ahoy. Tänker börja med att inte be om ursäkt för min dåliga bloggrutin. Det har jag gjort så många gånger, men ni vet ju mycket väl att jag ändå glömmer bort eller skiter i att uppdatera. Så, it's not you, it's me. Bokstavligt talat, i det här fallet. Men nu är det dags att gå vidare. Kom precis hem från Värmdö, där jag var och hälsade på moster Malin med familj. Igår besökte vi Skansen tillsammans med dem (Har inte varit där sedan jag var runt 6-7, så det var roligt) och kikade på genrepet inför Allsång på Skansen. Jag var djupt fascinerad av alla djuren (Främst ormarna, skorpionerna och krokodilerna). Kände mig verkligen som en liten flicka igen! John och Josse var tuffa och klappade både orm och en luden spindel.
Hur som helst, vi sov kvar hos kussarna och hela dagen idag var vi på stranden. Mysigt. Nu ska det göras i ordning lite mat och sedan ska jag titta på PR, som jag var tvungen att missa igår, eftersom dumma Peter skulle se någon brittisk deckare! Nej då, jag skojar bara Peter. Det är OK. Nu kan jag ju isolera mig från världen och stirra på datorskärmen hela kvällen. Det blir skönt, faktiskt, efter allt håll igång med de små kusinerna! /Hanna
Två av världens sötaste kussar! Josse och Alice.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0