Everywhere we go it feels like we're strangers

Lill kusinen! 
Vaknade alldeles, alldeles försent, 1 till och med. Inte bra. Hoppade upp och städade lite på nedervåningen, fixade mat till mig själv och satte mig sedan i solen och låg där ett tag. Solen gick i måln och då vart jag inte så glad. Hoppade in och bytte om till träningskläder och tog en joggningstur på 5 km, 35 min. Fasen så härligt, fast inget slår känslan när man ligger död i hallen och känner att man presterat allt man har och sedan hoppa in i en kall dusch. #kärlek. 
Pratade även lite med Julia och ska ut med dem till stugan imorgon. Vilket betyder ännu mindre bloggning. Men kommer hem på lördag igen och sen ska jag med la familia till stockholm och hälsa på släkten oc mina nya kusin, mihih hon är så söt! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0