Every step I take.

Hallå! Bloggade ingenting igår. Var ute i öregrund med min familj. Vi badade och fiskade lite grann. Senare på kvällen kom Lisa och Emma över och vi lagade tacos tillsammans. Sen fastnade vi på altanen hela kvällen, och faktiskt även hela natten. Vi bar ut en säng och täcken och sedan sov vi där. Det var faktiskt väldigt mysigt att ligga där och lyssna på regnet. Fick dock en väldans ryggvärk, å huvudvärk pågrund av de få sömntimmarna vi fick Menmen. Ligger förtilfället och kikar på One tree Hill. Gråter en jädra massa till det alltså. Förstår icke vad som händer med mig, men kan Inge hålla tårarna inne. Ska strax sätta på mig bågot vettigt och sedan ska jag möte upp Lisa å Emma. Vi ska cykla ner på stan och träffa Hanna å Alice för en kvällfika. Det blir säkert bra, men vi får helt enkelt se. Hm, nej vi hörs. Btw så har min moder tagit bilden där vi sover. Så den är inte en sådan här töntig fake bild, hahah. Ok, hejdå. PEAAACE! /Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0