Don't matter if I fall from the sky, these wings are made to fly.


Så jäkla gulliggggggg.
Heeeeej! Vet ni vad jag känner? Typ lite såhär; Hej jag är ensamvarg för alla andra har övergivit bloggen. Men here I am. Standing strong, liksom. Igår kväll kom Melker å hans familj över. Vi grillade och hade det ultra bra. Min lille tööööös. Idaaag har jag städat hela huset. Det var ganska hemskt, men jag fick två hundringar av moder min så jag antar att det var värt det. Hjälpte även mamma med middagen, och resten av dagen har jag legat i soffan framför 90210. Har blivit fruktansvärt beroende av det. Det är så bra att jag typ bajsar på mig, ovs. Mmmmmmm, ok. Har väl ingenting mer att meddela SÅ hejdå.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0