Danmark!

De mesta av shoppingen, bilresan, och Lego Harry Potter på min nyckelring, be jello bitches! 
Hola! Var ett tag sen va, japp! Har faktiskt spenderat denna tid i lilla grannlandet Danmark. Det bestämdes närmare sagt i måndags eller så var det söndags men iallafall så bestämdes det att vi skulle åka tisdag kväll till just danmark. Och så blev det. Närmare 12 på natten satt vi alla dödströtta och klara att åka. Sov ca 3 timmar av de 9 vi åkte bil. klockan 10 var vi nere i köpenhamn där vi skulle stanna och käka frukost och knalla runt lite innan vi for vidare mot vårat hotell. Vi hamnade på nått mysigt litet fullt kaffe i morgnsolen. Förflyttade oss snart ut på gatorna då alla affärer öppnade. Fick med mig lite kläder från top shop och urban outfitters! Fattar ärligt talat inte varför de inte har urban outfitters i Sverige, skulle kunna köpa hela urban outfitters om jag hade tillräkligt med pengar det kan jag lova! Hamnade iallafall 2 timmar senare och döda från värmen på vårat jätte fina hotell. Kvällsdop i polen och en godnatts sömn föjlde sedan. Dagen därpå spenderades på inget anant ställe än Legoland. Kom tid 10 då de öppnade kom dörifrån 8 då de stängde, underbart är allt jag har att säga. Jävligt mycket folk och en värme som kunde döda men grymt va det, karuseller, lego i massor, familjen. Somnade även tidigt denna kväll. Fredagen spenderades hela dagen vid poolen, och de få steg vi tog gjordes mellan solstolarna och poolen. Märkte inte försen vi kom hem att vi bränt oss hela högen. bikilinjen lysste och jag var brun men med en svidande hud. Fyfaen va det brände kan jag säga! Usch har aldrig bränt mig sådär av solen nånsin. Herregud, familjen samlades vid Tvn och det var OS invigning. Lördagen hade vi regn hela dagen men vi åkte in till centrum där vi bodde och shoppade lite mer och åt glassarnas glass, tittade på film och grillade. Söndagen till ära har spenderats i bilen. Och nu sitter man hemma igen. Skönt det. Nej detta inlägg blev alldeles för långt men kan kortfattat att vi hade det super i danmark! Toodles to you bitches! /Alice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0