Crazy About You

Vill ha ett nya par vans, mina svarta ser typ ut så här, om inte värre just nu...
Hej på er! har inte bloggat på ett tag nu men har inte haft nått att blogga om. Låg hela i soffan hela dagen igår och kollade på One Tree Hill och grät en hel del. Elias åkte bort till lite kompisar så då kunde jag gråta ännu mer. Mikrade lite rester. Regnade gjorde det också hela dagen så blev inget springade. Skulle ta ett bad på kvällen men klockan vart 12 och jag orkade inte så gjorde iordning lite mackor och varm choklad och satte mig i sängen och kollade lite mer på one tree hill. somnade 3 och vaknade alldeles för sent vilket var 2, och fattar inte själv hur jag lyckades sova ändå till 2. Ush inte bra alls. Mamma och pappa kom även hem för ett tag sen från stugan och jag ska nu ta och hoppa iväg och spela lite Xbox med Edvin. /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0