Bill&Bull


Ser ut lite som bill&bull, ellerhur? Brett ansiktet och rött hår. Topnotch!

Somnade alldeles försent igår, och vaknade alldeles för sent imorse. Meeeen, det gjorde ingenting. Hade huset för mig själv så gick runt halvnaken och åt chips. Sen fastnade jag framför soffan, och satt där till 5 tiden då mina päron och min broder anledde hem. Har även planerat Bieber-konsertsgrejsen med mina friendosar. Nu får vi bara hoppas att vi får bijletter på fredag. Keep your fingrar krossade for moi, please. I övrigt var jag över till Emma tidigare ikväll och keeeekade tacos med henne å hennes famillia. Blev faktiskt tvingad att käka, så skyll icke på mig. HEH. Är nyss utkommen från da showeeeer, och ska nu packa det sista FÖR jag beger mig ut till Emmas land ställe imorgon. VILKET resulterar i > Ingen bloggning. Too bad för er, för Habba&Alice är inte direkt de mest uppdaterande typerna. Men jag anländer hem senare i veckan, så jag uppdaterar då. Bloggappen beter sig som en bajshög för tillfället, så skyll allt på blogg.se. Nej, nu ska jag bära ut mitt täcke i soffan. HEJDÅ.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0