Baby loves to dance in the dark, 'cause when he's looking she falls apart

Salut. Har cuddlat upp framför TVn och kikat på Top Model och Project Runway ikväll. Älskar tisdagskvällar! Långkväll på 3:an med mina favoriter. Förutom att jag har suttit här i två timmar som en riktig soffpotatis så har jag kommit hem från Värmdö. Ni visste ju i och för sig inte ens att jag varit där, men... Nu vet ni.
Det var faktiskt extremt skönt att komma därifrån. Låter som om jag har haft det alldeles bedrövligt, men det kan jag väl inte påstå att jag har haft det. Vi badade, solade, besökte Sandhamn, shoppade och testade fotbollsgolf. Det visade sig faktiskt vara min grej. Jag vann i princip, om man räknar bort John, som spelat fotboll i evigheter. Det blir mer rättvist då. Hur som helst, det var trevligt... Ett tag. Kul med lite miljöombyte i alla fall. Såg dessutom David Hellenius och Susanne Thorson (I bikini!!!!!). Orkar inte skriva mer än så här. Är alldeles fängslad av Project Runway just nu, så det är helt hopplöst att försöka få fram något vettigt. Ni kan få se min shopping från semestern, i alla fall.... Later /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0