YOU JUST MADE MY LIST, BITCH

Heeeeeeeeeeeeeeello! Känns som om jag inte har bloggat på typ 500 år men, heheh. Men det är ju iaf torsdag idag, åhhh hatar torsdags förmiddagar, matte, spanska och svenska! Blääää! Nej men ska inte klaga för eftermiddagarna är rätt så chill med HK, livskunskap och kultur tid.
Va sen helt slut och tyckte att det skulle vara skönt att bara ta tåget hem med emelie och få slänga på mig min ziperall och typ dö, men nej! först var tåget typ 15 min sent och sen så tog det tåget ca 25 min att komma till vattholma vilket brukar ta 13 min. Och annars brukar jag ta bussen från tåget men Nej! Eftersom tåget var så jäkla försenat så gick det ingen buss så jag går hem, själv, i mörkret, samtidigt som jag förfryser.
Men det är väl också kul så typ 2 timmar efter att vi slutat var jag hemma...
Nej fyfan hatar att bo i denna lilla fula håla.
Men nu ska jag ta och sluta gnälla, ska snart ta och hoppa i säng så god natt BUUUDDIES! /Alice
Tumblr_lx67niu42z1r10immo1_500_large
BABBBBBBBES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0