wowowowowowowowwwwww.

Sitter här hypertaggad och kan inte sova. Det är faktiskt rätt jobbigt, men jag försöker göra det bästa utav det. Det är ju faktiskt det första timmarna av 2012. Det gäller att fira in dom på ett bra sett. Sitter och spelar wordfeud mot Smulis42, tack för att du gör min natt levande.♥ Jag vet inte vem du är men du är säkert en awesome person. Våra kompisar som var här och firade med oss drog hem vid 2 tiden. Kändes ganska skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Hade egentligen lust att köpa glass och ligga under en filt hela kvällen men det kändes ju kanske lite trevligare att umgås med gästerna. Jag hade iallafall inte orkat vara ute hela kvällen eftersom att Johanna och jag rymde in efter 20 min, pågrund av förfrysning och rädsla. Det bombades som fan här utanför. Smsade alla min kära vännusar vid tolvslaget iallafall. Känner på mig att detta kommer bli ett grymt år, förhoppningvis iaf. 15 BAST FÖRFAEN. kan knappt tro det själv. Lilla plutt frida ska bli 15. Men jag ska inte snubbla in på den linjen igen, för då får ni sitta här hela morgonen. Klockan är iallafall 3.33 nu enligt min dator & jag ska gå och ta mig ett glad oboy. Nu jeflaaar ska det firas här vettni. Vi hörs poolers.
/Frida

bilden kan diskuteras länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0