WHO YOU ARE

Vaknade runt halv 1 imorse. Sen åt jag frukost och slängde på mig lite kläder och sen strax efter 2 så åkte jag med pappa in till stan, eller ja hem till lisa där frida och emma redan var. Har saknat emma jätte mycket din lilla söta unge så det var mysigt att träffa folket sen var det äver bestämat att vi (hanna, jag, frida, emma o lisa) ska inta lilla huvudstaden på torsdag! Så det ska bli riktigt härligt sådär innan jag drar. Jag då åker ju då till teneriffa på söndag. Åhhhh så jävla härligt det ska bli! Hhhihihohheheheh. Men anywho, sen så tog jag 6 bussen hem igen och sen dess har jag suttit här på mitt feta arsle och snackat med frida och hanna och typ lyssnat på msuik. Nej men nu ska jag rulla vidare så hejsvejs! / Alice

me and ems!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0