When we don't remember the days we were suppost to remember.

Hej hopp gummisnopp. Pratade med Alice tidigare idag på twitter, hon lever och har tydligen redan fått bikinisträck. Meeeen vad gör det mig? Jag älskar ju vintern. Särskilt kylan❤ Iaf så sitter jag i sängen och tänkte släcks ner nu. En slappdag väntar imorgon. Ska somsagt ner till tandisläkisen och kolla mina tänder. Vågar inte gå själv så har tvingat med mig mamma. Min tandläkare skrämmer skiten ur mig ibland. Ena sekunden ska dom vara snälla och helt plötsligt har dom hela händerna inne i din mun. Nej fy, i sånna här situationer har jag mammiss. Ska nog försöka ställs klockan på 11 imrogon även fast jag ändå aldrig går upp. Wäääääh, jag har sånna problem i livet. Okej, nu ska jag sova. På bilden här nere ser ni min kärlek till vinterkläder. Hej stor mössa. Haidooo.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0