We'll go down this road until it turns from color to black & white.

Slänger in ett litet snabbt inlägg här innan mamma eller pappa kommer och dampar på mig ska egentligen plugga. måste värkligen plugga har kemiläxa til imöra som jag inte ens har kollat på och sen kommer bajs musik provet på tisdag, har fett panik att jag kommer faila så jävla så hårt som bara jag kan, OUCH! Frida och alla gäster har precis stuckit. Skulle plugga med el frido men jag var helt ofokuserad så det blev typ att gå igenom frågorna 1 gpng, sorry frida! Men ska sätta mig nu. ÅHHH IKJHGFDFJKKJYTRFGHJ orkar så inte med skolan imorn. Har seriöst gått i skolan i 2 veckor och är helt totallt less! Nej men nu ska jag sätta mig och börja så jag kommer igång nån gång. hej svejs m'ladies n gentlemen!
BIIIILD PÅ MOI AND FRIDOOOO FRÅN I SOMMRAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0