varför skilja på människa och människa.

Heeeej älskpälskingar, nuttepluttegull typ. Har nyss kommit hem från en mycket trevlig dag! Hade skridskorbajsgrej på studaaan (k00lt) så missade lite av engelskaan. Sen hade vi bara massa vanliga lektioner som var tråkigaa. Om ni ville veta det. Sen tog vi oss ner till stan iaf, vi och resten av Uppsala iprincip. Det var proppat. Sen chillade vi totalt på stan och shoppade en massa grejjs. Var på världens shoppinghumör och fick faktiskt med mig lite stuffs hem också, så det känns grymt! Vi fastnade på Storken liite för länge kanske, eftersom att stackars Meli missade sitt tåg. Men hon kom hem tillslut iaf. Men kom iaf hem och så fixade mammut en tallrik tacos till mig, som jag tydligen måste äta på mitt rum för att hela köket är fullt av hennes jobbkamrater/vänninor/kompisar. Men inte gör det mig någooot. Nej ni, nu ska jag käka häär. Jag slänger in lite random bilder från dagen, ciaoo potatooes.
/Frida
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0