it's not a homeless night for me.

Yo, my peeps! Sitter här helt dötrött efter en ganska okej dag. Skolan rullade på som vanligt kom lite basketbollspelare till skolan och hade nån föreläsning. Och snacka om att jag kände mig kort! Herregud jag är typ 160 cm, och jag skojar inte om jag säger att det var typ minst 2 m! Faen va kort jag kände mig. Men iaf sen hade vi idrott och sist men inte minst så hade vi musik, vilket betyder att vi hade musik prov. Och det gick helt okej tror jag, mycket lättare än vad jag trodde och jag svarade på allt så förhoppningsvis så blir jag väl iallafall godkänd.
När väl skolan slutat drog jag, emelie, lisa, elsa och emma iväg mot le church! Där även lite annat folk befann sig. Där hade vi det bara almänt trevligt och mysigt. Nu vankas lite läxor och snack med el frido and hanniboo!
me and meli in tha church!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0