This one is for the boys with the boomin' system....

Hey y'all! Vat u doooeeen? Jag har feber, en jävla huvudverk och ont i halsen, så det blev ingen skola för mig idag. I'm too cool 4 school anyway. Ha. Yeah right. Men hur som helst, jag hoppas jag kan gå imorgon för Torsdagar är chill. Mhm. Ikväll ska jag titta på massa Real housewives of Beverly Hills OMG. Jag vet jag är värsta tönten men jag är fullkomligt kär i dessa crazy bitches! Ny säsong ya kn0w. Är så jävla taggad! Och btw visste ni att hon Taylor, hennes man tog självmord sen? Det är lite tragiskt. Öh. Ja. Annars har jag väl inte så mycket att säga förutom; Ät aldrig citronpaj! Au revoir! ♥

/Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0