that's what she said...

YO MY PEEPS! Sitter nu och grubblar om jag ska skippa dansen idag är sjukligt trött! Fast nää ska fanimej tagga dans nu, och träna som fan! Beach 2012 here i come liksom!
Dagen annars har väl rullat på som vanligt, har även frusit som en gris idag, så sprang runt i skolan med jackan på mig de sista lektionerna. Sen så fick jag rusha lite till min buss, och jag hann, ganska stolt faktiskt, hahaha. Men nu sitter jag hemma och ska igentligen träna spanska för jag kommer så inte orka det när jag kommer hem sen.
Nej men nu ska jag hoppa ut ur mitt rum, ner i köket och käka nått! Ciaooooo! / Alice
En av världens bästa låtar måste jag ta och säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0