Då vi två blev ett.

Hallihojhallilej. Fett bra "hej replik". Har inte bloggat på ett tag känner det som. Vi hade ju somsagt sleepoverpower grej + tjejmiddag hemma hos Alice igår. Det var jätte mysigt verkligen! Ni är fruktansvärt bra tjejer. Efter att vi hade lämnat Hanna vid bussen så hittade vi något spel nere i hallen som vi tog med oss upp och började spela. "Med andra ord". Fruktansvärt underhållande och roligt!! Lisa och jag var totalt jekla grymma. Men iaf, vi somnade vid 3 tiden och våra alarm var ställda på 0900. Eftersom att Meli tyckte det var väldigt roligt så satte alla varsitt alarm. Hej nolifers. Men sen fick vi skjuts in till staden av Melis mamma, och så gick vi på konfan. Som var riktigt seg idag. Jag dog typ av trötthet. Sen gick jag iallafall hem och nu ligger jag i min säng och käkar nuddlar. Är riktigt riktigt trött. Mår illa av trötthet så det blev deffinitivt en tidigt kväll för mig. Men nu ska jag fortsätta käka. Vi hörs. Puss.
/Frida
image descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage description
Lite bilder från igår och två från nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0