So why do I disappear when you come near, It makes me feel so small.

Hejsvejs! Ställde ju somsagt klockan på 10 imorse men gick upp ur sängen vid 1. Jag vaknade upp flera gånger men lyckades hela tiden somna om. Uuhh. Men slängde iaf iväg ett sms till Lisa och frågade om hon ville ta en promenad med mig. Så det gjorde vi. Blev en fika på trianon också. Mysigt. & mycket och prata om hade vi också. Nu ligger jag i min soffa totalt nerfrusen efter promenaden. Lyssnar på musik och bloggar lite grann. Sista lovdagen imorgon, ska nog spendera den på bästa sätt i sängen. Vid 4 tiden ska jag iväg till tandläkaren bara, annars ska jag bara vara inne och sova typ. Har faktiskt pluggat musik idag, duktigt nog. Känner att man kanske borde få bra på det provet eftersom att det endå är "mitt" ämne. Eftersom jag är kulturklassare. Ochdet är inte direkt varje vecka man har musikprov. Men jag får helt enkelt hoppas att det går bra. Är två veckor kvar så ska väl inte tänka på det endå. Nej, nu ska jag fortsätta göra ingenting. Vi hörs. ciaoo.
/Frida

Bara tre helt random ego bilder. Den i mitten är redigerad, som ni kanske ser, hahahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0