Skola imöööööörn

Hejhejhejhej. Jag borde egentligen sova nu med tanke på att skolan börjar imrogon. Men om jag känner migsjälv rätt(vilket jag gör) så kommer jag inte kunna somna se närmaste 3 timmarna. Men de överlever vi. Föresten det bra hos tandisläkisen, jag vet att ni alla har väntat på de här hela dagen. Men hon var snellhest idag så allt gick awesome. Ligger och skummar lite i min kära bok. Skumt va? Mmmmmmh, ljuva gamla tider när jag och Hannus gör ordvitsar. Okej, de va typ i december men jag saknar det. & jag saknar att se fram emot julen. Nu är det ju ett helt jefla år kvar. Men min 15 årsdag närmare sig, när den är över lär jag väl gå i graven av tråkigheter. Snälla kära vänner där ute ta med mig på någon kul konsert eller nånting.....& snälla Gud, släpp lite fler coldplay biljetter. Nej, nu ska jag sluta klaga och spela lite tempel run. Älskar min efterblivenhet.❤ haidooooo.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0